فضای هیبریدی

Hybrid Space: New Forms in Digital Architecture

گزارش خطا

فضای هیبریدی طیف وسیعی از رویکردها را در اختیار ما قرار می‌دهد. از معمارانی که تکنیک‌های کامپیوتری را روش‌های کاری خود به شیوه‌ای کارآمدتر و اکتشافی‌تر منظور می‌کنند، تا فعالیت‌هایی که بر اساس این باور شکل گرفته که کامپیوتر تدریجا باعث تغییر ماهیت معماری از حیث روند طراحی و سطوح ساماندهی و تجربه خواهد شد.

دسته بندی : تئوری، معماری، تاریخ، تئوری و طراحی
نویسنده : پیتر زلنر
مترجم : حمید خداپناهی، علیرضا سیداحمدیان
سال چاپ : 1386
زبان : فارسی
نوع کتاب : داخلی
قیمت : 215,000 ریال

مشخصات کتاب

محل چاپ : ایران
نوبت چاپ : 1
تعداد صفحات : 192 صفحه
وضعیت کتاب : موجود در بازار

شرح


کتاب «فضای هیبریدی» به قلم پیتر زلنر توسط انتشارات نشر و انتشار یافت.

در پیشگفتار این کتاب آمده است:

«کامپیوتر ظرف مدت کوتاهی به عنوان یکی از پذیرفته‌ترین ابزار و وسایل در معماری شناخته شد و هم در روند طراحی و هم در روند روزمره ساختمان‌سازی و شهرسازی به کار آمد. ما همواره آگاه بودیم که ورود کامپیوتر به عرصه معماری نتایج فراگیر و گسترده‌ای خواهد داشت. گذشته از این‌ها، انقلاب سال‌های اخیر در خصوص کامپیوتر صرفا به عنوان یک ابزار مطرح نیست بلکه مربوط می‌شود به نقش آن در شبکه ارتباط از راه دور در سرتاسر جهان.

فضای هیبریدی طیف وسیعی از رویکردها را در اختیار ما قرار می‌دهد. از معمارانی که تکنیک‌های کامپیوتری را روش‌های کاری خود به شیوه‌ای کارآمدتر و اکتشافی‌تر منظور می‌کنند، تا فعالیت‌هایی که بر اساس این باور شکل گرفته که کامپیوتر تدریجا باعث تغییر ماهیت معماری از حیث روند طراحی و سطوح ساماندهی و تجربه خواهد شد.»

در مقدمه کتاب حاضر در مورد فضای هیبریدی و تکنولوژی‌های مرتبط با آن صحبت شده است و در بخش بعدی به معرفی استودیوها معروف و مشهور جهان پرداخته است.


کتاب های مرتبط