ترکیب های جسورانه در طراحی داخلی

گزارش خطا

این کتاب نمایانگر بیست  و پنج سال فعالیت دایموند – باراتا در عرصه طراحی داخلی است و سبک شاخص و جسورانه آنان را به تصویر می‌کشد، سبکی که با فضاهای داخلی سنتی و مدرن، تعبیرات رنگی نبوغ آمیز، آرایش‌های هوشمندان «الگو در الگو»، نقش مایه های شاد و سرخوش و معیارهای قرن بیست  و یکم تعریف می شود.



دسته بندی : تئوری، طراحی داخلی، تاریخ، تئوری و طراحی
نویسنده : دن شاو
مترجم : آتوسا گلکار
سال چاپ : 1388
زبان : فارسی
نوع کتاب : داخلی
قیمت : 350,000 ریال

مشخصات کتاب

محل چاپ : ایران
نوبت چاپ : 2
تعداد صفحات : 272 صفحه
وضعیت کتاب : موجود در بازار

شرح


«هروقت نام دایموند – باراتا را می شنوم لبخند به لبم می نشیند. هیچکس مانند آنان از رنگ استفاده نمی کند. اتاق‌های طراحی آنان، شادترین فضاهایی هستند که تا به حال دیده اید. کار آنان واقعا لذت بخشیدن به زندگی است.»

ـــ استیون دراکر، سردبیر نشریه «خانه زیبا»

«در پروژه های دایموند – باراتا مایه هایی از سحر و جادو وجود دارد. طراحی‌های آنان درکی کم نظیر از تاریخ را با مهارت‌های دست بشر و الهامی معنوی درمی آمیزد و رنگ و شکل و بافت را به احساس خرسندی تمام و کمالی تبدیل می کند.»

ـــ مه یر راس، مدیر طراحی نشریه «خانه و باغ»

«سبک شاخص دایموند – باراتا همتایی ندارد. این کتاب نیز گواه قوه تخیل مهارنشدنی، انرژی و شور و شوقی است که هر اتاق طراحی شده به وسیله بیل و تونی از آن سرشار است.»

ـــ مارگارت راسل، سردبیر نشریه «ال دکو»

این کتاب نمایانگر بیست  و پنج سال فعالیت دایموند – باراتا در عرصه طراحی داخلی است و سبک شاخص و جسورانه آنان را به تصویر می‌کشد، سبکی که با فضاهای داخلی سنتی و مدرن، تعبیرات رنگی نبوغ آمیز، آرایش‌های هوشمندان «الگو در الگو»، نقش مایه های شاد و سرخوش و معیارهای قرن بیست  ویکم تعریف می شود.