مهندسين مشاور نقش جهان ـ پارس

Naqsh-E Jahan-Pars Consulting Engineers

گزارش خطا

اطلاعات تماس

تلفن : 02188066697 - 02188038241 - 02188058827
نمابر : 02188031399
وب سایت : www.njp-arch.com/index.htm
پست الکترونیکی : info@njp-arch.com
آدرس : ایران، تهران، خيابان ملاصدرا، خیابان شيراز جنوبی، گرمسار شرقی، شماره 14
نوع شرکت : مهندسان مشاور
وضعیت شرکت : فعال
نوع مالکیت : خصوصی
سال تأسیس : 1367
محل شرکت : داخلی

شركت مهندسين مشاور نقش جهان ـ پارس در سال 1367 توسط زنده یاد سید هادی میرمیران و چند تن از معماران و مهندسين برجسته كشور به منظور فعاليت در زمينه های تخصصی معماری و شهرسازی تاسیس شد و در سازمان برنامه و بودجه ايران احراز صلاحيت گرديد. ارتقاء و پیشرفت شركت مهندسين مشاور نقش جهان ـ پارس با تلاش و پشتکار کلیه مدیران نسل اول و دوم این شرکت، تداوم یافته است و در حال حاضر به عنوان یک مجموعه پیشرو در معماری و شهرسازی این سرزمین، پروژه های متعددی را در مقیاس های ملی، منطقه ای و بین المللی، در دست تهیه و اجرا دارد.

برچسب ها
برچسب ها :
مهندسين مشاور نقش جهان پارس هادی میرمیران حمید میرمیران بهروز بیات Naqsh E Jahan Pars Consulting Engineers فرشاد فرهی جواد صدر کمال رضوی

مشخصات

شعبه شرکت : مهندسين مشاور نقش جهان ـ پارس - شعبه اصفهان
مدیر عامل شرکت : حمید میرمیران
اعضاءِ هیأت مدیره | امنا : بهروز بیات، حمید میرمیران، علیرضا احدلی، غلامرضا کاظمیان شیروان، اسدالله ارباب، گیتی منصف
بنیانگذاران : هادی میرمیران، جواد صدر، بهروز بیات، کمال رضوی، فرشاد فرهی

شرح

از جمله اولویت‌های مهم مهندسین مشاور نقش جهان ـ پارس توجه به مقوله فرهنگ و اصالت دادن به آن است که در این راستا با شرکت مستمر در نمایشگاه های تخصصی، مسابقات معماری، همایش های ملی و بین المللی، انتشار کتب و مقالات و ... توانسته است گامی مثبت در جهت اعتلاء معماری و شهرسازی این سرزمین بردارد. همچنین پرورش نیروهای توانمند و فنی و متخصصان فراوان در جامعه حرفه ای کشور از مهمترین شاخصه های این مجموعه می ­باشد به طوری که در حال حاضر نیز این مهندسین مشاور توسط مدیران نسل دوم و سوم که در همین شرکت مراحل رشد و ترقی خود را پیموده اند، اداره می ­شود.

توانمندی‌های مهندسین مشاور نقش جهان ـ پارس، با تکیه بر توان بالای فنی ـ مهندسی و برخورداری از توان کارشناسی حدود 250 نفر پرسنل سختکوش با تخصص های معماری، شهرسازی، طراحی شهری، مهندسی عمران، مهندسی سازه، مهندسی مکانیک، تاسیسات و برق، نقشه برداری و کارشناسانی در حوزه جامعه شناسی و اقتصاد که اکثریت ایشان دانش آموخته‌ دانشگاه‌های برتر داخلی و بین‌المللی می‌باشند، شرایط مساعدی ایجاد کرده است که اکنون این شرکت، با پشت سر گذاشتن بیست و ششمین سال تاسیس خود، می‌تواند با افتخار و سربلندی، از نقش کارساز و حضور موفقیت‌آمیز خود، در بیش از 300 پروژه‌ مهم در زمینه­ های معماری، برنامه ریزی و شهرسازی، طراحی شهری، طرح های باز زنده سازی مناطق تاریخی، طرح های آماده سازی، شهرهای جدید، پژوهش و تحقیقات و ... سخن به میان آورد و در سایه مجموعه‌ صلاحیت‌های احراز شده، در رتبه بندی فعالیت‌های تخصصی و گواهینامه‌ها و تقدیر نامه‌های دریافتی، به خود ببالد که با اصالت بخشیدن بر محور کیفیت گرایی، به مدد برنامه‌ریزی‌های درست و سنجیده و انجام طرح‌های کار آمد شرایطی به وجود آورده که توانسته است از انجام به موقع و درست تعهدات، سربلند بیرون آمده و به گونه‌ای عمل نماید که در دو دهه اخیر، به عنوان مشاور امین و معتمد، مورد وثوق کارفرمایان دولتی، عمومی و بخش خصوصی باشد.

همکاری­ های نزدیک و تنگاتنگ با مشاوران داخلی در راستای به وجود آوردن سازمان­ های حرفه ­ای و کارآمد و همین ­طور رابطه مستمر و گسترده با مشاوران مطرح و تراز اول بین المللی با هدف ارتقا سطح دانش فنی کشور را می ­توان از دیگر افتخارات مهندسین مشاور نقش جهان ـ پارس دانست. ثمره این همکاری، طراحی چندین پروژه شاخص ملی و بین المللی است که در حال حاضر جزء برجسته ترین پروژه های داخلی و خارجی شناخته می شوند.

مجموعه این اقدامات در طول زمان باعث پدید آوردن ظرفیت­ های بالقوه و موثر در عرصه معماری و شهرسازی برای این مجموعه گردیده است، به نحوی که اکنون این شرکت با سپری کردن بیش از ربع قرن از فعالیت خود و با برخورداری از دفاتری در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، قزوین و ... ـ که تاثیری انکارناپذیر بر رشد و شکوفایی زیرساخت های عمرانی و شاخصه های فرهنگی این مناطق بر جا گذاشته ـ توانسته است موفقیت های ملی و بین المللی چشمگیری به دست آورد. اینک مهندسین مشاور نقش جهان ـ پارس وظیفه‌ خود دانسته و مفتخر است، تمامی این تجارب‌گرانبها و ارزنده ای را که در خلال سالها تجربه اندوزی به دست آمده در غالب پروژه های عمرانی و در حوزه های دولتی، عمومی و بخش خصوصی در اختیار کارآفرینان و جامعه فنی و مهندسی کشور، در مقیاس ملی و بین المللی قرار دهد.

مسابقات

جوایز

نشریات

پروژه های شرکت

منابع اینترنتی :

http://www.njp-arch.com/index.htm