مجله ویلا 9

Villa Magazine 9

گزارش خطا
نشریه : مجله ویلا
زمان انتشار : تابستان 1397 / Summer 2018
شماره : 9
مدیر مسئول : امیرعباس ابوطالبی

معماری ابزاری است قدرتمند برای ارتقای کیفیت زندگی در کشورهای در حال توسعه. از طرف دیگر ارتقا کیفیت آموزش و فضاهای آموزشی، پایه و اساس توسعه پایدار است. این ويژه نامه، پیامی است به زبان معماری معاصر ایرانی که رویکردهای تعریف شده ای از سلامت، انرژی، اقتصاد و فرهنگ را در معماری دنبال می‌کند.

آگاهی از دانش و درك حکمت نیاکان این فلات نسبت به مفاهيمی چون «معماری مشارکتی»، «معماری آب»، «معماری سلامت» «معماری شخص‌محور» و «زیبایی شناسی» زمينه آزمودن طرح هايی گرديد که این پیام ها را در خود پرورش می‌داد.

خروجی اين كارگاه، نمونه های معماری ایرانی هستند که می‌کوشند ضوابط اداری و اجرایی دستگاه های اجرايی را مجذوب خویش نموده و علاوه بر جريان سازی فکری که به عهده دارند، بر واقعیات زندگی و اقتصادی مردمانش نیز تأثیر خودشان را بگذارند.

این ويژه نامه، پیشنهادی است در سرزمینی با سابقه بسیار درخشان معماری که در حال حاضر از فقدان نظام معماری باثبات و پشتیبان رنج می‌برد. لذا روش رسیدن به بهترین نتیجه ها بر اساس نبوغ فردی اسامی حاضر در این شماره و کسب تجربه از طریق آزمون و خطا میسر است.

این مجموعه ضمن اعتقاد کامل به دانش ایرانی و اتکا بر توانایی ها، ارزش های و اصالت های بومی، به حمایت مادی و معنوی تک تک مسوولان درجه اول حکومتی، دولتی، تجاری و صنعتی نیازمند است.

منابع اینترنتی :

http://villanews.ir