انتشارات اول و آخر

Avval o Akhar Publication

گزارش خطا

اطلاعات تماس

تلفن : 02166127266
وب سایت : avvaloakhar.ir
پست الکترونیکی : avvaloakhar@gmail.com
آدرس : ایران، تهران، میدان انقلاب، ابتدای آزادی، کوچه جنتی، بن بست فرسار، پلاک ۳، واحد ۱
نوع انتشارات : تخصصی
مدیر مسئول : پویا ریاضی‌خواه
وضعیت انتشارات : فعال
نوع مالکیت : خصوصی
محل انتشارات : داخلی
برچسب ها
برچسب ها :
انتشارات اول و آخر

شرح

انتشارات اول و آخر با پروانه نشر شماره ۸۳۸۷ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت آرشیتکت و مدرس دانشگاه مهندس پویا ریاضی خواه با هدف ارتقا دانش علمی و حرفه ای معماران از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

از آنجایی که انگیزه تاسیس انتشارات اول و آخر احساس نیاز شدید جامعه علمی معماری به کتاب هایی با محتوایی علمی ، کاربردی، آموزنده و غیر تجاری بود با بهره گیری از تجارب ایشان و هیات این انتشارات ،متشکل از تعداد زیادی از مدرسین معماری دانشگاه های ایران واعضای تحریریه ای فرهیخته وآگاه ،صرفا به کار چاپ و توزیع کتاب های تخصصی معماری و شهرسازی پرداخته که ویژگی اصلی این کتاب ها آموزشی محور بودن است. علاوه بر این ترجمه کتاب های معماری لاتین که ترجمه آنها بتواند خواننده ایرانی را مجذوب نموده و نگاه کاربردی برای معماران تامین نماید نیز در زمره فعالیت های این انتشارات قرار گرفت.

رعایت اخلاق نشر و معماری از ارکان اصلی انتشارات اول و آخر بوده و پایبندی به اصول و رعایت آنها در تمامی مراحل کار از صفات و خصوصیات ماست.

این انتشارات با خانه کتاب ، مرکز شابک ، فیپا و سازمان اسناد و کتابخانه جمهوری اسلامی ایران همکاری نزدیکی دارد و مفتخر به عضویت فعال انجمن ناشران دانشگاهی می باشد.

با تکیه بر یک دهه سابقه فعالیت و مدیریت آشنا با موضوع فعالیت این انتشارات و در اختیار داشتن امکانات مدرن و پیشرفته، پرسنل مجرب و کارآزموده بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته قلبی ما بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در تولید و خدمت­ رسانی به جامعه معماری ایران بوده و هست. امید است اساتید معماری و اصحاب قلم و پژوهشگران این رشته جهت خدمت­ رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرزبوم که معماران آینده هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

کتب انتشارات اول و آخر

منابع اینترنتی :

http://avvaloakhar.ir