گروه معماری کانی سواران

Kanisavaran Architectural Group

گزارش خطا

اطلاعات تماس

وب سایت : kanisavaran.com
پست الکترونیکی : kanisavaran@gmail.com
نوع شرکت : دفتر | استودیو | آتلیه
وضعیت شرکت : فعال
نوع مالکیت : خصوصی
سال تأسیس : 1392
محل شرکت : داخلی

گروه معماری کانی سواران در سال 1392 توسط محمد کانی سواران و گل نسا متحد تاسیس گردید و خدمات خود را بر پایه طراحی مطالعات محور بنیان نهاد. این مجموعه متشکل است ازمعماران، طراحان، طراحان داخلی، طراحان محصول و پژوهشگران و در حوزه های معماری،معماری داخلی و طراحی محصول خدمات خود را  ارائه می دهند.

برچسب ها
برچسب ها :
گروه معماری کانی سواران محمد کانی‌سواران

مشخصات

بنیانگذاران : محمد کانی‌سواران، گل نسا متحد

شرح

گروه معماری کانی سواران به طور مستمر تغییر و تکامل زندگی معاصر را بررسی می کنند و به دنبال کشف راهکارهای جدید طراحی معماری می باشند تا شیوه های جدید را جهت همسوسازی معماری روز با معماری ایرانی پیدا کند. ما باور داریم برای مقابله با چالش های امروز، معماری می تواند با حفظ سودمندی و مزیت های موجود راه حل هایی کشف نشده ای را یافت که می تواند پاسخ مناسبی به شرایط آب و هوایی، اقتصادی و فرهنگی باشد. مابه دنبال یافتن برنامه معجزه آسایی هستیم که معماری را در هماهنگی کامل با زندگی روزمره افراد، اوقات فراغت، کار  خریذ قرار دهیم.

رویکرد ما در طراحی

فرایند طراحی بر پایه تفکر است، که ما با همکاری با مشتریانمان راه حل های خلاقانه ای تولید می کنیم که ضمن رسیدن به اهداف مشترک در یک پروژه، ارزش افزوده ایجاد میکنیم. ما با مشتریانمان سالهای متوالی همکاری می کنیم و این به واسطه ارتباط و احترام به ارزشهای آنها شکل گرفته است.

در شروع پروژه، ما اطلاعات پروژه را جمع آوری می کنیم، نقش ها را مشخص می کنیم و مسئولیت ها را تعریف می کنیم. هدف گذاری های پروژه مشخص می شود،  ادغام این استراتژی ها در فرآیند خلاقیت ماموریت ما را برای طراحی مکان های غنی تر  با در نظر گرفتن راههای هوشمندانه افزایش می دهد.

مسابقات

جوایز

نشریات