ویلا فردیس

Fardis Villa

گزارش خطا
معمار مسئول : الهام ملا اکبری داریان
شرکت معماری : گروه معماری داریان
مدیر پروژه :

امیر خواجه امیری

نوع پروژه : داخلی

این پروژه ویلایی در باغی به مساحت تقریبی5000 مترمربع قرار دارد .بنا به نیاز کارفرمای این پروژه در سه لِوِل طراحی شده که طبقه همکف و اول به صورت یکپارچه و یک واحد دوبلکس طراحی شده و طبقه آخر به صورتِ 2 واحد مجزا جهت استفاده برای 2 خانواده ی مستقل در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
برچسب ها :
کرج مسکونی ویلایی البرز معماری جمهوری اسلامی ویلا فردیس الهام ملا اکبری داریان گروه معماری داریان

تیم پروژه

کارفرما | بهره‌بردار :

سعید برخورداری

تیم اجرایی (مدیر، همکاران) :

محمد عسگری

ارائه :

رضا واحدی

تیم طراحی | همکاران پروژه :

فرهاد خدمتگزار، سپیده دستفال، سینا زینگر، محمد عسگری

اطلاعات کلی

سال : 1392/2013
دوره تاریخی : جمهوری اسلامی
کاربری : مسکونی، ویلایی
مساحت پروژه : 500 مترمربع
آدرس : ایران، البرز، کرج ، فردیس

شرح

این پروژه ویلایی در باغی به مساحت تقریبی 5000  مترمربع قرار دارد . بنابه نیاز کارفرمای این پروژه در سه لِوِل طراحی شده که طبقه همکف و اول به صورت یکپارچه و یک واحد دوبلکس طراحی شده و طبقه آخر به صورت 2 واحد مجزا جهت استفاده برای 2 خانواده ی مستقل در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه پروژه در فضای باغ واقع شده ، تمام تلاش ما بر آن شد تا طبقه آخرهم به سهم خود از فضای سبز و دید و منظر باغ بی بهره نماند، بدین منظوربا ایجاد باکس چوبی برجسته در طبقه میانی امکان ایجاد حیاطی مستقل به مساحت 60 مترمربع در طبقه آخر را فراهم کردیم تا هم به راحتی از حیاط مستقل خود بهره مند شوند و هم از دید و منظرعالی و مشجر اطراف نهایت بهره را ببرند.

درطبقات همکف و اول نیز باایجاد وُید ، با سقف بلند و پنجره هایی باقالب های بزرگ تلاش کردیم تا ویلا از نور و منظرعالی بهره مند شود.

همچنین در ترکیب متریال نما ازچوب استفاده شده تا در ترکیب با طبیعت و فضای سبز باغ هم خوانی بیشتری داشته و حس طبیعی بیشتری را به کاربر فضا منتقل کند.

دیگر پروژه های شرکت

منابع اینترنتی :

www.archdaily.com