استودیو کاو

KAV STUDIO

گزارش خطا

اطلاعات تماس

تلفن : 02122118736
وب سایت : www.kavstudio.com
پست الکترونیکی : info@kavstudio.com
آدرس : ایران، تهران
نوع شرکت : دفتر | استودیو | آتلیه
وضعیت شرکت : فعال
نوع مالکیت : خصوصی
سال تأسیس : 1392
محل شرکت : داخلی

کاو یک برند عکاسی معماری برای عکاسی پروژه های معماری معاصر است که که در سال 2014 در مرکز مالکیت معنوی ایران ثبت شده است. هدف کاو به تصویر کشیدن بناهای معماری شاخص به صورت حرفه ای و به بهترین شکل ممکن است. کارفرمایان کاو اغلب معماران، طراحان، سازندگان ساختمان و یا مالکان آنها هستند.

برچسب ها
برچسب ها :
کاو استودیو KAV STUDIO حسین فراهانی

مشخصات

بنیانگذاران : حسین فراهانی

شرح

صاحب امتیاز و عکاس کاو حسین فراهانی است که دانش آموخته معماری در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر اصفهان و کارشناسی ارشد معماری منظر از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. اطلاعات بیشتر درباره حسین فراهانی را در وبسایت شخصی او ببینید

به طور کلی رویکرد کاو در عکاسی معماری ثبت تصویر با زاویه دید معمارانه، بر پایه دانش معماری به همراه تخصص در عکاسی است. به طور قطع می توان گفت برای اینکه تصویری مناسب و گویا از معماری ارائه شود، دانش کافی و شناخت صحیح فضا از ملزومات اولیه آن به شمار می رود. نگرش یک معمار به کیفیت فضای معماری، متاثر از دانش و تجربه کافی در طراحی معماری است که این خود شناخت بهتر فضا را سبب می شود. عکاسی معماری به همراه چنین شناختی، نتیجه ای ویژه و در خور تامل تولید می کند و این مطلبی است که کاو مدعی آن است.

کاو در کنار شناخت صحیح فضای معماری، با بهره گیری از تکنیک عکاسی و ابزار حرفه ای، در خلق تصاویری بهتر و با کیفیت بالاتر می کوشد. شایان ذکر است که تعداد زیادی از پروژهایی که در این مجموعه عکاسی شده اند، در مسابقات مختلف معماری برنده جوایز متعدد شده اند.

مسابقات

جوایز

نشریات

عکاس پروژه های

منابع اینترنتی :

http://www.kavstudio.com