گزارش خطا

انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون

Furniture & Decoration NGO

سال تأسیس : 1386
سال تأسیس : 1386

اطلاعات تماس

تلفن : ۷۴-۸۸۵۲۳۲۷۲، ۸۸۵۲۷۴۹۸
نمابر : ۸۸۵۲۷۴۹۴، ۸۸۵۲۷۴۹۶
وب سایت : tefso.ir
نشانی :

میدان آرژانتین - خیابان بخارست - خیابان دهم - پلاک ۸ – طبقه ۴ – واحد ۷

انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون یک نهاد غیر دولتی (NGO) است که قصد دارد به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود ارائه خدمات و وضع اقتصادی کارفرمایان (تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت مبل)/ کارگران که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز می باشد به فعالیت بپردازد. این انجمن به ریاست آقای مهندس علی انصاری در تاریخ  ۱۳۸۶/۰۷/۲۴ در وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسیده است.

برچسب ها
برچسب ها :
انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون

شرح

در سال ۱۳۸۶ با حضور تعدادی از دست اندرکاران و علاقه مندان انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون با هدف ارائه راهکارهایی لازم جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذی صلاح بازرگانی و اقتصادی، پی گیری مسائل و مشکلات اعضاء،صنف، برنامه ریزی برای  ارائه الگوها و طراحی برنامه های مؤثر کارشناسی شده به منظور بهبود این حرفه در کشور تشکیل گردید و در این راه با هماهنگی سایر نهادها و سازمانها اقدامات مؤثر وسازنده ای صورت گرفته است که برگزاری کنفرانسها،نمایشگاهها،تاسیس موزه ملی مبلمان و ارتباط با مراکز علمی از آن جمله می باشد.

انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون به همت آقای مهندس علی انصاری و جمعی از پیشکسوتان این رشته و با همکاری اساتید دانشگاهی کار خود را آغاز نمود و قصد دارد با تبیین اهمیت سرمایه گذاری در صنعت مبلمان به معرفی پتانسیلهای صنعت مبلمان کشور برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاریهای خارجی و داخلی بپردازد و در این راه دست توانای تمام صنعتگران و اساتید دانشگاهی را برای همکاری با این نهاد غیر دولتی می فشارد.

در این راستا انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون به برگزاری کنفرانس علمی دکو  در سال گذشته اقدام نمود که با استقبال گرم از سوی صنعتگران و اساتید دانشگاهی در این رشته مواجه گردید.

برگزاری دوره های آموزشی و پیگیری ایجاد رشته های دانشگاهی برای ارتقاء این صنعت از دیگر اقدامات این انجمن محسوب می گردد.

منابع اینترنتی :

http://tefso.ir