بحثی پیرامون نمود خلاقيت

نویسنده :
محمود رازجویان
محل انتشار :
نشریه صفه 1
نوع مقاله :
علمی - پژوهشی
زبان :
فارسی
دوره :
1
شماره :
1
زمان انتشار :
تابستان 1369
دستمایه خلاقیت اختصاص به کار در مدرسه های هنر ندارد. زندگی بی آن در بسیاری موارد دشوار و گاهی حتی ناممکن است. آموزش خلاقيت باید پيش از ورود داوطلبان به دانشکده های هنر و از نخستین سالهای فراگيری انسان آغاز شود. با اين باور مقاله زیر به بحث درباره ماهیت جايگاه خلاقيت و معرفی نمودهای آن در الگویی پيشنهادی پراداخته و رهنمودهایی کلی برای آموزش خلاقيت و پرورش شاگردان به وسیله آنها پيشنهاد و در عین حال مقدمه ای برای ورود به بحثهای تخصصی مربوط به خلاقيت که در شماره های آينده مجله خواهد آمد تدارک ديده است.


مسابقات
جوایز
نشریات
دیگر مقالات نویسنده:
منابع اینترنتی :